Kanpaina ona

Inspiratu,Komunikazioa

Zuzenkeria politikoaren auzia alde batera utzita, ikaragarri gustatu zait kanpaina hau. Egia esan irudia oso-oso ederra eta erakargarria egiten zait. Jakinda ni naizela xede-taldea, gizon heterosexuala, bete-betean asmatu dutela esango nuke. Gizonei hitz egiten die hainbat estereotipo erabilita (kirola, zerbeza eta bakarkako sexua), kontrapunto sinpatikoa jarrita. Esan gabe doa, modeloen edertasuna eta argazkien kalitateak asko laguntzen du. Hori da diseinu grafikoa eta dekorazioaren artean dagoen ezberdintasuna: dekorazioak nere etxeko logela apaintzeko balio du, baina diseinu grafikoak estrategiaren zerbitzura egon behar du, seguruenik hor dagoelako kontsumitzailea inplikatzeko gakoa.

Kanpainak irudi ezberdinak erabiltzen ditu, baina guztien artean hauxe aukeratu dut, benetan ausarta iruditu zaidalako, eta kanpainari sustengu estrategiko osoa ematen diolako. Ez da imaginazio handia behar…

JBS etxeak egin du, Danimarkan, eta hauxe da leloa: “Men don’t want to look at naked men”.

Via etc

Share your thoughts

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s