SuperBowl

Komunikazioa

Hau omen da aurtengo Superbowl delakoaren iragarkirik estimatuena jendearen aldetik. 2,6 eta 3 milioi $ dollar pagatu dira aurten 30 segunduko iragarki batengatik, dirutza ikaragarria benetan. Hala ere, ondo gastatutako dirua da batzuen ustez, 90 milioiko audientzia duelako finalak, atera kontuak.

Uste dut, gainera, kasu honetan publizitatea bera ere espektakuluaren parte bat dela, eta jendeak gogoz segitzen dituela egun horretarako propio egiten diren iragarkien maila, jakin badakitelako ahalegin berezia egiten dutela markek.

Zer nahi dezue esatea, niri askoz gehiago gustatu zitzaidan 2006koa.

Share your thoughts

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s