Jazza egoskaitza da

Komunikazioa

jazzradiocar.jpg

Gustatu zait kanpaina hau. Oso ondo enfokatu dute merkatu-nitxo edo merkatu-zoko jakin bati begira. Ez da guztientzako, esaten du, jende jakin batentzako da soilik, jazza estimatzen dakitenentzako, tribu jakin batentzako alegia. Marka eta ohitura sozial batzuk baloreen adierazpide diren neurrian, eta norberaren nia berresteko adierazpide diren neurrian, ederki eutsi dio grafika honek eta leloak egitate horri. Esan gabe doa, exekuzioa ikaragarri ona iruditu zait, arte zuendaritza oso on bati esker, baina ideiaren indarra azpimarratzekoa da ere.

Via Briefblog > zero-zed

Share your thoughts

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s