Medioaren baitakoa al da mezua?

Komunikazioa

6a00d8341c5f1b53ef010536f1e1eb970b-800wi

Via brandgym

Zer iruditzen zaizu kanpaina hau? Zein ekarpen egiten dio markari?

Jim Taylor-en arabera Veet-ek zera erakustea lortu du bere markarentzako:

1. Umorea

2. Inteligentzia

3. Gertakizun berriekiko azkartasuna

4. Sormena

Ez du ahazten ahoz ahoko emankorra ere lortuko zuela.

Adio esaion ileari laztana, eta, bide batean, Bushi (= zuhaixkari, alegia, ile-zuhaixkari)

One thought on “Medioaren baitakoa al da mezua?

Share your thoughts

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s