One twit per day: twitter euskaratzeko kanpaina

Komunikazioa

OHARRA: kanpaina hau 2011ko abenduaren 2an bukatu zen.

Komunikazioaren (h)egiak ofizialki sareratu nahi du “One twit per day” kanpaina, twitter euskaraz izan dezagun. Horretarako egunean behin mezu hau tuiteatzea proposatzen du:

Kanpaina automatizatzea proposatzen dizut, Buffer erabilita, zuen memoria lan horretatik askatzeko. Settings-en programatu dezakezue kanpaina, egunak eta ordua aukeratuz.

Horrelaxe gelditzen da makina programatu ondoren:

Bat egiten baduzu, ekiozu.

8 thoughts on “One twit per day: twitter euskaratzeko kanpaina

  1. Ni re ibili naiz beste mezu bat ingeleraz ematen egunotan, baina beste kanpoaina hau hobetsi det, sendoagoa zelakoan sinpatiaren aldetik. Ia zeoze txukuna ateratzen den. Mila esker iruzkinagatik.

    Atsegin dut

  2. Notiziak:
    .Kanpainak oihartzunik izan duela ematen du.
    .Kanpaina hautsi egin zen hasiera, euskarazkoa bertsioa eta etiketarekin batera. http://twittereuskaraz.euskalherian.info-n mezua utzi nuen, gaia bideratzen laguntzeko, baina ez da publikatu, iruzkinak moderatuta egongo direlako seguruenik, baina mezua hartu duten ere ez dakit. Ibilbide laburrak izan du horrek, ta orain ematen du batasuna lortu dela berriz.
    .Euskadi Irratira joateko bi aldiz deitu naute, Amaraunan ere aipatu zuten, Argian eta Harian eman dute berririk, ekultura-n ere. Gehiago?
    .Kanpainaren bertsioak ari dira zabaltzen. Hau oso ona:
    “We love u. Please, do love us back”. “One goal per day” campaign to get Iñigo Martínez in Real Sociedad. Help us meet the future. Badira bete batzuk hortik😉

    Datozen urratsak:
    . Euskaldun ez euskaldunei lekua egin kanpainan
    . Unibertsitateko irakasleentzako kanpaina berezia
    . Kazetarien kanpaina berezia
    . Politikarien kanpaina berezia
    . Itzulpenerako interlokutore egokientzako kanpaina berezia

    Atsegin dut

  3. Duela gutxi hasi naiz ni ere twitterrak euskaraz idazten. Adi egongo naiz. Berria da guzti hau niretzako. Beste gauza bat Joseba, zure bloga gustatzen zait eta zure postak sartzeko asmoarekin lehiotxo bat zabalduko dut nire blogean, ez bazaizu gaizki iruditzen

    Atsegin dut

Share your thoughts

